Womens health

Како да им помогнете на вашите блиски кои се соочуват со нарушено ментално здравје

Пријателите, колегите и семејството се неминовно составен дел од животот на секој поединец. Со нив ја споделуваме среќата но со нив ја споделуваме и тагата. Во некои денови тие ќе бидат наша подршка. Во други денови пак ние ќе треба да бидеме тука за нив. Не е воопшто лесно да гледаш како некој кој ти значи поминува низ тежок период и се соочува со здравствени проблеми. Наша должност е да бидеме покрај таа блиска личност и да и помогнеме. Но не секогаш тоа е лесно и едноставно бидејќи ние не поминуваме низ истото и не ги гледаме работите со исти очи. Ако познавате некој близок пријател, колега, член од семејството кој поминува низ тежок период, кој се соочува со стресни моменти или едноставно имате такво претчувство бидејќи некои личности не сакаат да зборуваат за своите проблеми, во тој случај има повеќе работи кои можете да ги направите за да им помогнете. Еве некои од нив.

Кажете и на личноста дека сте тука и дека може да смета на вашата помош. Давајќи и до знаење на личноста дека сте тука таа може да се опушти и да ги сподели со вас проблемите и мислите кои ја измачуваат.

Однесувајте се како и вообичаено. Ако почнете да се однесувате на поинаков начин личноста може да се изолира и да се оддалечи. Правете работи што вообичано ги правите. Излезете на кафе, на вечера, одете на прошетка, гледајте филм, пишувајте си пораки. На овој начин ќе и го олесните на личноста нејзиното “враќање во нормала.”

Понудете се да ја ислушате личноста. Слушањето е една многу драгоцена особина која не сите ја имаат. На многу луѓе всушност тоа и им недостига. Да бидат ислушани и разбрани. Понудете се да ја ислушате личноста и не ја прекинувајте додека зборува. Оставете ја да се искаже. На тој начин ќе ја дознаете целата верзија на приказната и ќе знаете како подобро да и помогнете.

Не ја форсирајте личноста. Ако ја напнувате личнста со вас да ги сподели тешкотиите тоа може да има само спротивен ефект. Таа може да се оддалечи и да се затвори уште повеќе.

Бидете трпеливи. На некои луѓе им треба повеќе време и простор. Бидете тука за личноста и оставете ја таа самата да се отвори и да дојде кај вас.

Многу често потребно е професионална и стручна помош. Дадете и на личноста до знаење дека ја има целосно вашата подршка при таквиот чекор.

Не заборавајте на крајот од денот да обрнете внимание и на себе. Кога луѓето доаѓаат во допир со негативна енергија тоа знае да влијае многу на нивното расположение бидејќи сепак после се, иако енергијата е невидлива таа се пренесува и трансмитира. На крајот од денот одвоете неколку мигови за себе, релаксирајте се, заминете на прошетка и правете работи кои ве исполнуваат.